Brev:
Søvn og måltider
1. november 2006
Alder:
3 mdr.
Søvn og måltider
Hej Helen
Min dreng på 3½ måned vågner stadig mange gange om natten. Han blir lagt i seng kl. ca. 19-19.30 hvor han får en flaske mme og blir efterfølgende ammet. Så falder han i søvn og blir lagt i vuggen. Så sover han til ca. 24. Spiser ved mig, og sover så til ca. 02.30. Derefter vågner han med 1-1½ times intervaller resten af natten.
Vi har prøvet at trøste ham ved at lægge en hånd på ham og sige sschh... men han falder ikke til ro før han får noget at spise hos mig. Han vil ikke tage sut.
Jeg synes egentlig han spiser ret godt der om natten, og får mig til at tænke på om det reelt er sult han vågner af? Eller er det mon en dårlig vane?
Om dagen spiser han med 2½-3 timers intervaller hvor han både spiser hos mig plus han får supplerende mme. Hvis han kun får flaske kan han spise max 100 ml. Er det ikke lidt i forhold til hans alder? Han er 73 cm og vejer 6,9 kg.
Er 3 timer for lidt imellem hans måltider?
Venlig hilsen D.G.