Brev:
Hun har noget siddende
2. november 2006
Alder:
3 mdr.
Hun har noget siddende
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig ang. vores datter som vågnede hveranden time, nu hver hele eller halve time. Du foreslog jeg skulle blive ved med at strække amningen i min. 3 timer, så hun kunne fyldes bedre op og måske holde længere.
Det har dog ikke hjulpet, og hun er nu også begyndt at have ufattelig meget luft i maven om natten og hendes afføring som tidligere var helt tyndtflydende er nu blevet lidt klistret (jeg har ikke haft det i fingrene:-)), og det virker som om hun har noget siddende, som hun ikke kan komme af med, selvom hun har afføring.
Hun er gået fra at have afføring 2-3 gange dagligt til det underlige afføring måske hveranden dag eller med flere dages mellemrum. Har du nogle andre forslag til hvad vi kan gøre, for jeg er efterhånden rigtig træt?
Hun virker for i øvrigt heller ikke helt vågen, når hun græder, men en hånd på hoved eller bryst hjælper ikke og samtidig virker det også som om det er luft som driller hende om natten.
Kan det være fordi hun drømmer? Selvom det nu er hver hele eller halve time hun vågner.
Hun er lidt snottet, men jeg kan ikke få noget ud med den suger jeg har.
Hvad med mellemørebetændelse?
Hun er snart 4 måneder og er ellers frisk og glad hele dagen, indtil hun skal i seng.
Tak for en god brevkasse.
Venlig hilsen Gitte