Brev:
Vinterkinder og beskyttelse
2. november 2006
Alder:
15 mdr.
Vinterkinder og beskyttelse
Hej Helen
Bare lige et hurtigt spørgsmål, nu hvor vintervejret så småt har holdt sit indtog!
Hvad vil du anbefale vi smører Nicolais lækre, bløde babykinder med for at passe på dem de næste måneder - og hvor meget/hvor tit ... skal vi smøre præventivt eller kun hvis behovet opstår?
Er der andet end kinderne (og evt. næsen/hagen) der skal smøres?
Nicolai er 15 måneder og vi har stort set ikke brugt creme mv. til ham endnu - han elsker at være ude og er det sandsynligvis hver dag i vuggestuen - er det nok hvis vi smører han hjemmefra om morgenen?
God dag
/Trine & drengene