Brev:
Apgar score
2. november 2006
Alder:
4 mdr.
Apgar score
Hej
Jeg har været inde og læse at apgar score er noget de tester lige efter fødsel, og 10 er højst. Men vores søn fik 8/1, 10/5.
Hvad vil det sige?
Hilsen Britt