Brev:
Nægter og sove mere end 30 min. i vognen
2. november 2006
Alder:
3 mdr.
Nægter og sove mere end 30 min. i vognen
Hej igen
Tusind tak for din hjælp for et par dage siden. Fik det råd at jeg skulle amme min søn på 3 måneder, når han var kommet i tøjet og var parat til vognen. Det hjalp med det samme.
Mit næste problem var at han vågnede efter 45 min. i vognen, det er nu nede på max. 30 min. Jeg er klar med det samme han vågner, aer ham, gir ham sutten, triller vognen osv. men der er ingenting der hjælper, han skriger og skriger. Da er det bare på med skoene og begynde og gå, for det er det eneste der hjælper. Han slutter ganske hurtig med at skrige når jeg går (ikke når jeg går frem og tilbage med vognen).
Jeg går så i alt fra en halv time til halvanden. Prøver og stoppe flere gange på vejen for at han skal blive vant til at vognen står stille. Noget af turen ligger han med millimeter små øjne, andre gange ser det ud til at han er i dyb søvn.
Når vi så kommer hjem, ja da når jeg ikke engang og komme ind og få skoene af, før han skriger igen.
Håber du igen har et godt råd? Synes hele dagen går til det sove pjat......
Marianne