Brev:
Mad og rejse - 5 mdr.
2. november 2006
Alder:
5 mdr.
Mad og rejse - 5 mdr.
Hej igen
Vi er nu i gang med at give grød (majsgrød) og har nu gjort det i 10 dage. Det er en gang om dagen, men hvornår begynder man at give flere gange om dagen?
Jeg ammer ved siden af og det går fint. Er dog træt af at skulle op om natten 1-2 gange), især nu når det er blevet vintertid. Men mit dilemma er, at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal fortsatte med at amme nogle måneder endnu, hvis det kan lade sig gøre. Det er fordi vi rejser 4 uger til Thailand i Januar. Så ville det måske være en god ide og nemmest at amme. Eller hvad siger du?
Kan man godt forestille sig at man kan fortsætte amning og så give en aftenflaske? Så ville det jo være nemmere at komme ud og ville det måske hjælpe, så hun sover igennem? De første 4 måneder sov hun igennem men så ændrede det sig og det er nok fordi hun er blevet mere sulten.
Og så lige lidt andet? Hvornår begynder man at bruge juniordyne? Hvor meget tøj skal de have på om natten og er det godt at sove med åbent vindue? Synes hun er meget kold om natten og tit ligger uden dyne.
Bodil