Brev:
I sne og slud skal drengen ud?
3. november 2006
Alder:
9 mdr.
I sne og slud skal drengen ud?
Godmorgen Helen
Sådan en rigtig kold novembermorgen som idag bliver jeg i tvivl om Kalles påklædning?
Hvad synes du er passende påklædning, når han skal sove ude i voksi-pose?
For et par dage siden da det stormede og sneede var jeg i tvivl om hvorvidt han overhovedet skulle sove ude..
Hvad synes du?
Ha' en dejlig dejlig dag..
Mange hilsner
Jette