Brev:
Tågænger og skridt
4. november 2006
Alder:
11 mdr.
Tågænger og skridt
Hej Helen
Tak for rådet med Idas nattesøvn. Det går igen bedre nu og vi skal nok bare vænne os til, at der ikke skal så meget til at slå hende ud af kurs på den front.
Men en anden bekymring har rejst sig hos os. Ida er lige begyndt at rejse sig op ved tingene. Det er hun naturligvis rigtig glad for, men hun er meget dårlig til at tage skridt langs med tingene, og vi har bemærket, at hun står meget på tæer.
Jeg kan huske, at SP tjekkede om hun var tågænger ved 9 mdrs undersøgelse, og det sagde hun, at hun ikke var, men nu er jeg ikke så sikker. Hun kan heller ikke tage skridt, når man holder hende og vil have hende til at gå hen til mor fx. Måske et enkelt, klodset et, men det er så det. Vi er ikke sikre på, hvad der svarer til hendes alder. Hun var jo sen til at kravle og er nok også sen til at gå, men hvad kan vi gøre for at hjælpe hende til ikke at stå på tæer?
Det er helt tydeligt, at hun i hvert fald ikke kan tage skridt på tæer.
Kærlig hilsen
Bekymret far og mor