Brev:
Blå læber/fingerspidser om morgenen
4. november 2006
Alder:
15 mdr.
Blå læber/fingerspidser om morgenen
Vi har nogle gange oplevet at Nicolai har blå læber og fingerspidser om morgenen inden han får morgenmad. Han sover godt 12 timer (spiser/drikker godt i løbet af dagen/aftenen) om natten.
Han er glad for at få morgenmad, når han står op og spiser godt - virker dog ikke dårlig på nogen måde inden han spiser ... det er ikke hver dag han har blå læber/fingerspidser; vi har vel oplevet det et par gange om ugen over de sidste par uger. Det forsvinder når han har spist.
Er det 'bare' fordi han trænger til noget mad - eller er det noget vi skal bekymre os om?!
/Trine & drengene