Svar: Blå læber/fingerspidser om morgenen
4. november 2006
Alder:
15 mdr.
Hej med jer
Jeg synes nu det lyder lidt usædvanligt og børn skal generelt ikke have blålige læber og negle og slet ikke i Nicolais alder. Har det altid være sådan, eller er det noget nytilkommet, her over de sidste uger?
Det lyder jo umiddelbart som om at drengen fryser og at han får lidt gang i blodomløbet, når han har været oppe lidt og har fået noget at spise.
Er der meget koldt på hans værelse? Måske skulle han sove med lidt mere tøj på, - pyjamas og evt. også strømper?
Jeg synes dog du lige bør vende det med lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt:o)
Fortsat god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske