Brev:
Amning og søvn - er begyndt at vågne tit
6. november 2006
Alder:
3 mdr.
Amning og søvn - er begyndt at vågne tit
Kære Helen
Vores datter på tre måneder er de sidste døgns tid begyndt at vågne oftere om natten. Hun er vågner hver anden eller tredje time, for at få bryst. Og falder derefter hurtigt i søvn igen, når hun har spist.
Hun kommer i seng klokken 18, og er faktisk rigtig dygtig til selv at falde i søvn. Men så vågner hun igen klokken cirka 20, 22.30, 01.30, 04.00 og klokken 05.00, hvor hun efter spisning sover videre i vores seng til klokken 06.00.
Vi har prøvet at give hende sutten i stedet, men den nægter hun. Hun VIL have mad.
Om dagen spiser hun ikke så tit. Og der kan gå tre til fire timer mellem hvert måltid.
Er det normalt hun er begyndt at vågne så tit? Før spiste hun kun i gennemsnit to gange om natten, så det er da lidt kedeligt at vi begge ikke får mere sammenhængende søvn end dette.
Med venlig hilsen
Beata