Brev:
Kravle og overnatning hos far
6. november 2006
Alder:
10 mdr.
Kravle og overnatning hos far
Kære Helen
Denne gang to hurtige:
1. Hvornår må jeg begynde at bekymre mig over at Victor ikke kravler endnu? (Jeg ved, der er forskel på børn... osv... Men på et eller andet tidspunkt må man vel sige, at nu er der noget galt, hvis de ikke kan? - Han har ca. et par måneder mavet sig frem som en lille orm. Det ser vældig sjovt ud og det fungerer, men det er jo ikke at kravle. I en kort periode rejste han sig ofte op på alle fire, men det er han holdt op med igen. Han rokkede ikke. Bliver sur, hvis jeg forsøger at stille ham derop.)
2. Han har for første gang overnattet hos sin far. Dér sov han 12 timer i træk. Herhjemme sover han normalt 10 timer om natten med 1-5 opvågninger (oftest ca. 3). Hvad skal jeg lægge i det? Er han mere tryg hos sin far? Er det huset (som vi jo boede i det første halve år af hans liv)?
På forhånd tak
Victors mor