Brev:
Ekstra fedtstof i maden
7. november 2006
Alder:
4 mdr.
Ekstra fedtstof i maden
Hej Helen
Jeg har hørt fra en nyuddannet sundhedsplejerske, at man ikke længere anbefaler ekstra fedtstof i maden til de børn som er godt i stand. Er det rigtigt?
Mange hilsner fra en undrende mor