Svar: Kost 8 måneder
7. november 2006
Alder:
8 mdr.
Kære Lykke
Din plan for dagen ser umiddelbart fin ud. Jeg kunne naturligvis godt tænke mig lidt flere mellemmåltider og at din datter spiste sammen med I andre om aftenen, - men det er bare ikke muligt i øjeblikket og så er det så sådan - fred være med det:o)
Din datter er begyndt at bevæge sig rigtig meget omkring og hun har tilsyneladende brug for sin søvn. Hun sover godt om dagen og om natten, er let at putte, har en fin vægt og længe i forhold til sin alder og hun lyder i det hele taget til at trives rigtig godt.
Jeg ville umiddelbart ikke være bekymret. Du skal bare sørge for at tilbyde din datter så meget variation som muligt, udnytte at hun nu rigtigt gerne vil smage på det hele og så glæde dig over, at hun tilsyneladende er god til at regulere sit eget behov - både hvad angår søvn og mad.
Rigtig meget held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske