Brev:
Amning og erstatning
2. december 2003
Alder:
3 mdr.
Amning og erstatning
Min datter på 3½ mdr er meget sulten, hun begynder at græde efter at være blevet ammet fuldt ud fra begge bryster, det sker om aftenen. Hvad er der galt?
Jeg har prøvet i de sidste 4 dage at supplere med en flaske efter at have ammet hende fuldt ud, og der tager hun 100 ml i løbet af få min. og sover derefter i 5½ time i træk, kan det være et midlertidigt problem? Eller er jeg nødt til at supplere fra nu af?
Det skal lige siges, at vi har været ret stresset i de sidste 1½ uges tid.
Med venlig hilsen
Anja