Brev:
Boel-prøven
8. november 2006
Alder:
7 mdr.
Boel-prøven
Hej Helen
Jeg er lidt nysgerrig mht Boel-prøvens berettigelse.
Som jeg har forstået det er den udformet til at sp ringer med en klokke ved barnets øre og vurdere hvorledes barnet reagere på lyd og følger med øjne samt reaktionsevne.
Vi var til høreprøve da Laura var lille (nogle uger) og denne var helt fin.
Der er, som jeg har forstået det ikke noget dokumenteret effekt af prøven og den kan jo heller aldrig blive bedre end den som laver den...
Hvorfor går man ikke væk fra den??
Det er jo altid dejligt med sp besøg og det kunne jo nemt
indeholde noget andet ved 8 - 9 mdr.
Venlig hilsen
K.