Brev:
Kan ikke lege selv - 9 mdr.
8. november 2006
Alder:
9 mdr.
Kan ikke lege selv - 9 mdr.
Hej
Vores lille guldklump Lucas på knap 9,5 mdr. vil ikke lege selv. Vi har prøvet alt føler vi selv.
Vi har brugt den hvor vi gå ud af rummet men stadig snakker til ham, så han stadig ved vi er der for ham, men nej der går 2 sek så sidder han og pylre at vi skal komme. Det er ikke fordi vi ikke gider at lege med ham, men de daglige gøremål skal jo også ordnes.
Hvad kan vi gøre for at det bliver bedre??
Ikke nok med det så har han fået en mani med at han skal hænge ved mor hele tiden. Hvordan kan vi vende ham af med det??
Vi har prøvet når han kommer kravlene hen til mor, bare at lade ham skabe sig, men nej han kan blive ved i timer.
På for hånden tak
Cindie