Brev:
Hvor meget mælk, kravler ikke og sove ude
8. november 2006
Alder:
11 mdr.
Hvor meget mælk, kravler ikke og sove ude
Hej Helen
Jeg har en dreng på snart 11 mdr, som trives fint. Han får stadig mme i kop og en flaske inden sengetid, men mit spørgsmål er, hvornår det er tiden at stoppe helt?? Han får ca. 500 ml i døgnet....
Han kravler endnu ikke, men møver sig rundt overalt. Det skal siges at han er en stor og lang dreng på godt 12-13 kg og måler 82 cm. Men vi har prøvet at hjælpe ham til at kravle, og han står da også fint på alle 4, men mere sker der ikke rigtig!
Så vil jeg også lige spørge: Hvor gamle skal de være før det er ok at sove ude i tåge og mere end 10 frostgrader??
Vi skal nemlig på juleferie i Østrig, og der kan det jo godt blive temmelig koldt når han skal sove ude.
Håber du kan svare mig på dette.
Mange hilsner fra Laurits´mor.