Brev:
I tvivl om D-vitamin
2. december 2003
Alder:
5 mdr.
I tvivl om D-vitamin
Her i Holland hvor jeg i øjeblikket bor, fortalte sundhedsplejersken mig, at jeg ikke behøver, at give min dreng D-vitamin dråber, da han får modermælkserstatning. Heri skulle sidde nok D-vitamin.
Han er nu næsten måneder 5 måneder. Jeg er dog blevet i tvivl om jeg gør det rigtige, da jeg lige har læst i en dansk bog, at baby'er altid, det første år, skal have D-vitamin. Ligemeget om man ammer eller giver modermælkserstatning. Hvad er det rigtige?
Mange hilsner fra Dorthe.