Brev:
Tænder 11 måneder
12. november 2006
Alder:
11 mdr.
Tænder 11 måneder
Hej Helen
Så er Bertram endelig ved at få sig en tand :-) Den titter en smule frem i undermunden. Har vi ventet længe på, da han nu er 11 mdr!
Han kender tandbørsten, dog ikke med tandpasta endnu.. Vi har tænkt os at bruge zendium da den har en meget mild smag, vil ikke bruge de diverse børnetandpastaer, da alle børn jeg kender spiser det som slik!!
Vi skal kun lige dyppe hårene af børsten ned i ik? eller skal det være en hel lillefinger negl, når det jo kun er en lille tand?
Mit spørgsmål er egentlig om hvor meget det kommer til at skade hans tænder at han stadig for flaske med MME om natten? Altså hans aftenflaske kan vi sikkert prøve at give ham inden tandbørstningen, hvis han vil det.. Men han får stadig 1-2 flasker om natten, hvor han så falder i søvn igen og jo ikke kan få børstet bisser! (heldigvis mere 1 flaske end 2 efterhånden!)
Vi skal flytte om en måneds tid.. dagen efter hans 1 års fødselsdag! Så det blir lidt kaos... men han skal være hos mormor i 4-5 dage, så håber meget det kommer til at gå stille og roligt for ham.. hvad tror du??
Ved godt at så længe vi tager det roligt gør han nok også :D
Mange knus fra Mille