Brev:
Om at bo og sove to steder
4. december 2003
Alder:
4 mdr.
Om at bo og sove to steder
Hejsa
Da vi bor to steder, kunne jeg godt tænke mig nogle råd til bedre sovevaner for min lille søn på 4 måneder.
Kan man gøre noget for at vænne ham til at sove de to steder? Eller vil du mene at han bliver for forvirret af det?
Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til det at skulle vænne sig til at sove to steder?
Med venlig hilsen
Ditte