Brev:
Biltur til Danmark
4. december 2003
Alder:
5 mdr.
Biltur til Danmark
Vi skal i år fejre jul i Danmark (herligt). Vi skal køre i bil her fra Holland og vi regner med, at bilturen bliver på +/- 9 timer.
Er der noget som vi skal tage hensyn til omkring vores søn som er næsten 5 måneder? Han skal ligge på bagsædet i en lift, hvor han selv ligger fastspændt med en sele (ingen net).
For eksempel hvor tit skal vi holde pauser, hvad gør vi med hans flaskemad og så videre? Gode råd søges.
Vi bliver i Danmark i 10 dage, hvor vi skal bo hos mine forældre. Herfra tager vi ud og besøger venner. Når vi kommer tilbage til Holland, får vi 2 dage efter, besøg af mine svigerforældre (de bor i Singapore). De skal bo hos os i 14 dage. Kan det blive for meget for en baby med så meget besøg?
Han er en MEGET nysgerrig dreng og han suger alt til sig. Er der noget vi kan gøre for, at det ikke bliver for meget for ham?
På forhånd tak for dine svar og for den gode brevkasse. Når man bor i udlandet er det dejligt med gode danske råd.
Mange hilsner fra Dorthe