Brev:
Rødvin og amning
6. december 2003
Alder:
3 mdr.
Rødvin og amning
Hej
Jeg har 2 små spørgsmål. Er det ok at drikke et glas vin eller 2 ved måltiderne i weekenden når man ammer? Grunden til at jeg spørger er, at jeg er i tvivl om hvor meget det går i mælken når man ammer?
Herudover har jeg endnu et spørgsmål: Min datter er godt 3 måneder gammel og er begyndt at savle utrolig meget, samt komme med en masse små lyde og putte fingre og legesager i munden - i den forbindelse har hun ofte sin lille tunge frem på kanten af læberne - det ser lidt skørt ud, er det helt normalt?
Med venlig hilsen
Lotte