Brev:
Hapsere
27. november 2006
Alder:
8 mdr.
Hapsere
Hej Helen
Min datter på 8 måneder vil ikke rigtig tage rugbrødshapsere. Hendes aftenmad er efterhånden meget struktureret med fx hele ærter, ect. Men prøver vi at gøre det mere tyggekrævende så bliver munden hermetisk lukket i.
Jeg er ikke så glad for at "snyde" hende - så har du en god ide??? :-)
Hvis man vil støtte i rokkestilling, hvorledes er det så bedst og hvilken vej skal barnets fødder vende op af mine knæ??
Tak for hjælpen :o)
K