Brev:
Babymad i mikroovn
27. november 2006
Alder:
11 mdr.
Babymad i mikroovn
Kære Helen
Jeg vil lige høre, om det ligefrem frarådes at varme babymad i mikroovn? Jeg har fået fortalt at nogle vigtige næringsstoffer skulle gå tabt... Desværre er jeg ikke blevet klogere på spørgsmålet ved at søge på internettet, så derfor vil jeg høre dig.
Med venlig hilsen
J