Brev:
Vuggedød - 4 mdr.
27. november 2006
Alder:
4 mdr.
Vuggedød - 4 mdr.
Hej Helen
Hvornår er risikoen for vuggedød reelt ovre? Er det når barnet selv kan vende sig fra maven til ryggen og omvendt, eller er det når barnet er fyldt 1 år? Kan man trygt sove, selvom ens barn ligger på maven og sover, når det selv kan vende sig (og ikke er 1 år)?
Med venlig hilsen
Linda