Brev:
Udslæt på grund af fugtighed?
27. november 2006
Alder:
16 mdr.
Udslæt på grund af fugtighed?
Hej igen : )
Har lige skrevet et langt brev til dig men kom selvfølgelig lige i tanke om lidt mere efter jeg havde sendt det : )
Bare fordi hende den lille har noget rødt udslæt omkring munden og har haft det gennem noget tid nu. Sommetider blusser det op andre gange blegner det i farven. Kan det være p.g.a fugtighed og kulde og p.g.a sutten som hun jo er meget glad for, og er der evt noget vi kan smøre det med?
Har ikke kontaktet læge omkring det. Har været deroppe imens hun har haft det og da blev der ikke sagt noget og jeg går ud fra de ikke kan have undgået at lægge mærke til det, men glemte altså at spørge.
Hun har de der sutter der vender ud fra huden. Så var der vist ikke mere lige nu : )
Flere hilsner fra "Skytten".