Brev:
Cellesalt og vælling
28. november 2006
Alder:
10 mdr.
Cellesalt og vælling
Hej Helen
Jeg vil lige høre dig om du kender til det cellesalt, som der omtales i bogen, ondt i ørene.
Hvis du kender til det ved du så hvor gammel de må være får at anvende det, vores er 10 mdr. gammel.
Jeg vil også lige spørge om du har et godt råd til at komme af med vælling flasken, når hun er omkring et år (der anbefaler de jo at man stopper). Hun er glad for flasken og drikker fra 200-250 hver aften, det er så også den eneste flaske hun får. Men hvad gør man i stedet for at hun ikke bliver sulten i løbet af natten.
Hilsen Annette