Brev:
Amning med flade brystvorter
28. november 2006
Alder:
0 mdr.
Amning med flade brystvorter
Hej
Da jeg fødte min første datter havde jeg store problemer med amning, p.g.a flade brystvorter - Jeg brugte en suttebrik/ammebrik, men ikke med særlig stor succes. Malkede lidt ud, men efter 2½ måned måtte vi opgive og gå over til flaske, da hun fik så meget luft i maven, at hun nærmest fik koliklignende anfald...
Nu venter jeg barn til april, og er lidt bekymret om amningen igen..... Da det jo desværre ikke var den bedste oplevelse jeg havde sidst..
Mine brystvorter har jo ikke ændret sig væsentligt, skal jeg så forvente det samme igen?
Med venlig hilsen
Anne