Brev:
5½ mdr gammel dreng virrer med hovedet
6. december 2003
Alder:
5 mdr.
5½ mdr gammel dreng virrer med hovedet
Min søn, som nu er 5½ måned gammel, har igennem det sidste stykke tid "virret" med hovedet (med "virre" mener vi, at han ryster på hovedet, fra side til side (ligesom om han ryster på hovedet for at sige nej)).
Vi har observeret at det især er når han er ved at være træt han gør det, det vil sige om aftenen når han bliver lagt i seng, eller om natten hvis han vågner og skal puttes igen for at falde i søvn.
Vi er noget nervøse over det virrende med hans hoved, også selvom det kun sker få gange i løbet af dagen. Når han er vågen og frisk sker det ALDRIG.
Hvorfor mon han gør det? Er det fordi han ikke kan finde hvile? Kan han have ondt nogle steder og viser det på den måde? Skal vi tage ham med til lægen så han kan blive tjekket?