Brev:
Vågne nætter 5 mdr
28. november 2006
Alder:
5 mdr.
Vågne nætter 5 mdr
Hej
Min ene tvilling er i den seneste uge vågnet kl ca 02 og været vågen et par timer. Hun klynker og vrider sig og netop som hun er faldet i søvn, græder hun og vågner igen. De får 3 gange grød/mos dagligt og 3-4 gange mme.
09.00 havregrød
13.00 gulerod/kartoffel
17.30 gulerod/pære
2 lure dagligt af ca 1,5 time.
Hun bider aggressivt i min hånd og i alting.
Fin afføring.
Hvad tænker du? Tænder, luft i maven, ørepine, --- glæder mig til dine gode og kærlige råd.
Tanja