Brev:
Søvn og utilfredshed
28. november 2006
Alder:
3 mdr.
Søvn og utilfredshed
Vores datter på 12 uger, har meget svært ved at falde i søvn, og sover meget uroligt. Fra 2 til 9 uge, skreg hun stort set hele tiden, men det er nu gået godt i 3 uger.. nu syntes jeg hun er ved at være meget utilfreds igen.
Hun får kun flaske, og der spiser hun 8-900 ml i døgnet. Om dagen sover hun kun, når hun kommer i barnevognen, men om aftenen putter vi hende ved halv otte tiden, og der ligger hun på enten mine eller min mands lår, og så vipper vi frem og tilbage til hun sover, det kan tage flere timer, og ofte når vi så ligger hende fra os, vågner hun og så kan vi starte forfra.
Det er ved at være rigtig trist at sidde så længe i et mørkt soveværelse så mange timer hver aften, det gør jo også at vi aldrig kan tage nogle steder eller have gæster. Vi har prøvet alt, men hvis vi bare ligger hende og prøver at nusse hende i søvn, begynder hun efter kort tid at græde. Hun sover også meget let, og vågner ved den mindste lyd. Hvad skal vi gøre HJÆLP.....
Med venlig hilsen
Helle