Brev:
Afføringsproblemer - 2 år, 9 mdr.
30. november 2006
Alder:
2 år, 9 mdr.
Afføringsproblemer - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen
Først vil jeg gerne sige tak for dit tidligere svar til os. Det var dejligt med et hurtigt og detaljeret svar, vi virkelig kunne bruge.
Nu har jeg et spørgsmål til dig igen.
Vores ældste datter på 2 3/4 år har store problemer med at komme af med sin afføring. Problemerne startede i sommerferien, hvor vi måtte til vagtlæge efter 1 uge uden afføring. Vi fik noget lokalt bedøvende creme og noget pulver, der skulle sætte afføringen igang. Det hjalp også.
Efter dette har hun af og til hård mave, og græder når hun skal lave. Hun er heldigvis glad for svedskemos, hvilket hjælper.
Nu har hun igen problemer. Hun græder, siger, at hun ikke kan lide det, og at det gør ondt. Jeg tror, hun holder igen - ihvert fald kommer der kun spor i bleen, hun laver ikke. I dagplejen havde hun idag, efter en halv times klemmen, lavet en sten hård klump, hun var næsten våd af sved bagefter.
Hvad vil du råde os til?
På forhånd tak for hjælpen - og (inden længe) rigtig glædelig jul.
Med venlig hilsen
Annemette