Brev:
Grøntsagsmos - 7 mdr.
1. december 2006
Alder:
7 mdr.
Grøntsagsmos - 7 mdr.
Kære Helen
Tak for dine gode svar.
Vores søn på snart 8 måneder havde en kort succes med kartoffelmos. Det vil han ikke spise mere. Hvordan kan jeg bruge andre grøntsager, så han får noget grøntsagsmos?
Han vil gerne smage vores kød. Han får også lov at sidde selv med både pasta og andre madvarer, men han er ikke så meget interesseret i dem. Han tager det kort op til munden, men vil ikke spise af det. Skal vi bare vente på at han bliver mere interesseret i det, eller hvad skal vi gøre?
Han er ellers en frisk og glad dreng, ca. 73 cm., og vejer ca. 10-10.5 kg. Møver sig frem med armene, prøver at komme op på knæ osv.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Hanne