Brev:
Søvn snart 8 måneder
1. december 2006
Alder:
7 mdr.
Søvn snart 8 måneder
Kære Helen
Vore søn på snart 8 måneder, sover 3 gange om dagen.
Han sover om formiddagen fra 9-10.30, efter frokost fra 13-13.45 og en sen eftermiddagslur fra 16-16.30. Når vi har spist og han har været i bad, er han meget aktiv. Vil gerne lege 1-1½ time, før han vil sove (falder i søvn ca. 20.30). Hvis han bliver lagt i seng før, græder han bare.
Hvis han kun sover 2 gange om dagen (9.30-11.00 og 13.30-14.15 ca.) er han meget pylret til aftensmad, og vil ikke spise noget.
Hvornår ca. kan han undvære den 3. lur? Kan man sige noget "generelt" om det?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Hanne