Brev:
Hvordan kan jeg skære lidt ned på amningen?
3. december 2006
Alder:
6 mdr.
Hvordan kan jeg skære lidt ned på amningen?
Hej
Min datter er nu 6,5 måned gammel og jeg har brug for gode råd til at trappe ned med amning.
Hendes dagsrytme ser nogenlunde sådan ud:
vågner 7-7.30 og ammes
havregrød kl. 9.00
sover 10-11
ammes 11.30
grøntsagsmos kl. 13.30
sover 14-16
ammes 16.30
hirsegrød kl.18
ammes kl. 19.30 og puttes herefter.
Hun ammes også en gang om natten....
Alt dette er selvfølgelig cirka tider og der kan være tale om en ekstra amning i løbet af eftermiddag/aften.
Hun spiser interesseret med får maks spist 1 dl. Hun bliver tit meget træt ved maden og kan falde i søvn og skal også ofte bruge meget energi på at presse, og har lidt træg mave for tiden. Hun drikker nok 1/2 dl vand til maden af glas, men det er svært at vurdere hvor meget der ryger ved siden af.
Hvordan kan jeg skære lidt ned på amningen? Vi har ikke haft meget succes med at give flaske endnu.
Hilsen Bodil