Brev:
Allomin mme
4. december 2006
Alder:
4 mdr.
Allomin mme
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål om modermælkserstatning.
Min søn - der bliver 4 mdr. den 7. december - har fået allomin 1 om aftenen inden han skal sove, og nogle gange (sjældent) en flaske i løbet af dagen. Men jeg synes ikke at det mætter ham så meget mere, og der skal mere og mere til.
Jeg har hørt om allomin 2, men er usikker på om den mætter ham mere, og om det kun skal gives når de er igang med overgangskost.
Skal jeg fortsætte med 1'eren eller skal jeg prøve noget andet, og hvilket?
Nadia