Brev:
4½ måned sovevaner
5. december 2006
Alder:
4 mdr.
4½  måned sovevaner
Hej Helen
1000 tak for dit råd vedr. Julies spisning/uro. Vi fulgte dit råd, og gav hende kun mme i 10 dage, og det hjalp meget på hendes mave... Hun er nu begyndt at få lidt grød til morgen + frokost, og en lille smule mos til aften. Det er hun rigtig glad for, og trives med det.
Men men men.... Hendes nattesøvn er ikke blevet meget bedre. Hun får stadig sin flaske kl ca. 20, bliver puttet, og får så en smule når vi går i seng ved 22 tiden. Derefter sover hun til kl ca. 1.30 hvor hun begynder at rode lidt rundt. Som regel kan jeg "holde hende hen" med lidt vand indtil kl ca. 3 hvor hun så får 120ml, og derefter sover til kl. ca 7.
Er der noget vi kan gøre for at få hende til at sove lidt flere timer ad gangen ?????
Jeg ser frem til at høre fra dig med lidt "guldkorn"
Mange hilsner
Rikke