Brev:
Hård mave - 13 mdr.
5. december 2006
Alder:
13 mdr.
Hård mave - 13 mdr.
Hej Helen
Lige et par hurtige....
Benjamin er begyndt at få ret hård mave for tiden. Kosten er stort set den samme som før men undtagelse af, at jeg har skåret ned på hans grød i løbet af dagen, så nu får han "dine" havregrynsboller (det gør jeg så også for de er altså bare gode) :-)
Problemet er bare at han virker lidt som om han godt kan være lidt tilstoppet nogle dag og er pjevset og vil ikke rigtig spise. Er der noget jeg kan give ham som kunne få hans mave op og køre igen? Jeg har prøvet at blande lidt a38 i hans havregrød om morgenen, men det har ikke gjort det store.. Sveskemos er også afprøvet men det er han ikke så glad for at skulle spise.
Jeg tænkte at det kunne være fordi han måske ikke drak så meget, men hans dagplejemor siger at han drikker fint i løbet af dagen og det gør han også hjemme.
Nu jeg sidder og tænker over det, så startede den hårde mave, da jeg skippede grøden i løbet af dagen og erstattede med brød(rugbrød og dine boller) Kan det tænkes at det bare er en tilvænningsperiode?
Tak for hjælpen.
Knus fra Camilla