Brev:
Pludselig småtspisende
7. december 2006
Alder:
5 mdr.
Pludselig småtspisende
Hej Helen
Har haft så utrolig meget glæde af dine råd igennem de sidste 5 mdr. og det går overordnet rigtig godt. Alle stortrives - men der er jo altid lidt småjusteringer :-)
Min søn er lidt over 5 mdr nu - og har været igang med grød og mos en lille måneds tid. Han er oppe på to små måltider nu - ca. 1/2 - 3/4 dl. Det har gået supergodt, han har virkelig guffet derudaf. Men her de sidste par dage, har han nærmest nægtet at spise skemaden - simpelthen snerpet munden sammen og hvis der er kommet lidt ind, ser han ud som om det er det værste han ved....trods at han har lappet det i sig det sidste stykke tid.
Prøver at variere det, skifte til noget andet smag og indhold, men uden virkning...Hvad er det der sker tror du?
Nu er der jo så automatisk skruet ned for amning og mælkeproduktion, men skal den nu skrues op igen - orker det næsten ikke - var egentlig så småt ved at forbedrede mig på at det snart skulle slutte. Giver ham en flaske om aftenen, som noget nyt. Mest for at hans far kan lægge ham i seng også - har haft episoder hvor jeg har været ude, men har måtte komme hjem til sengelægning for at amme ham i søvn, trods han er vandt til flaske - men der skulle det bare være mor.
Håber du har et bud på hvad alt overstående skyldes.
Ser frem til at høre fra dig - som altid.
Med venlig hilsen
Louise