Brev:
Hvad kan jeg bruge mod reflux?
7. december 2006
Alder:
4 mdr.
Hvad kan jeg bruge mod reflux?
Hej
Du har før hjulpet mig med min lille søn, på 4 måneder.
Han sover stadig forholdsvis godt om natten, men vågner et par gange ekstra nu, end han gjorde før.
Han sover stadig meget dårlig om dagen, vågner efter der er gået max!!! 45 min.
Da han var mindre tålte han ikke mælkeprodukter, men det gør han nu, dog er det kun mig der spiser alm. mælkeprodukter og ammer ham. Vi skulle vente lidt med at give det direkte til ham.
Da vi var hos lægen troede hun at det måske var pga. reflux, at han sover så dårlig på dagen. Hun vil sende os videre til Rikshospitalet her i Norge, hvor han skal ha en slange ført ned igennem næsen og skal være der et døgn.
Nu har jeg så læst her på siden og andre steder på nettet, at man faktisk kan prøve med div. andre ting først? Har bla hørt om johannesbrødkernemel og tror også der var noget andet?
Han gylper meget sjældent, har måske gjort det 10 gange i hans liv. Hvad tror du om det? Vil det blive for hårdt for hans mave med johannesbrødkernemel? Evt. noget andet? Han har aldrig fået andet en mm.??
Vi vil starte med grød her i weekenden, hvordan går vi frem? Hvor meget skal vi begynde med og hvor hurtig kan vi øge mængden?
Glæder mig til dit svar.
Med venlig hilsen
Marianne