Brev:
Tandbørstning - 15 mdr.
10. december 2006
Alder:
15 mdr.
Tandbørstning - 15 mdr.
Hej Helen
Vores datter er desværre ikke så glad for tandbørstningen og har ikke været det i et halvt års tid (er nu 15 måneder). Vi er ret sikre på at det gik galt da hun fik antibiotika for første gang, indtil da gik det fint, men fra den dag hun skulle have medicin sprøjtet ind i munden MEGET IMOD SIN VILJE! har hun været modvillig over tandbørstningen. Desværre har hun jævnligt været på penicillin lige siden, så problematikken er jo blevet vedligeholdt.
Og jo, vi har leget med tandbørsten, sunget, danset og stået på hovedet, ignoreret og underspillet, spillet dvd og fandango.....og nej det er ikke blevet en leg:)
Nu har vi opdaget at hun har fået belægninger på tænderne og de 8 små fine "risengryn" er desværre blevet gullige i kanten. Så spørgsmålet er HVAD SKAL VI GØRE? kan det være penicillinen der misfarver, det er kommet samtidig med den sidste kur (rocilin)?
Vi er begyndt en mere hårdhændet tandbørstning, så der er (tårefri) skrig og skrål 2 gange om dagen, men det kan vel ikke være anderledes......
Med venlig hilsen og god jul
Molly