Brev:
Motorisk udvikling 1 år og mælk
11. december 2006
Alder:
12 mdr.
Motorisk udvikling 1 år og mælk
Hej Helen
Vores søn bliver 1 år på onsdag, men synes ikke helt han er lige så langt fremme, motorisk, som andre på hans alder.
Han er kun lige begyndt at prøve at rejse sig op ad noget, det lykkes dog ikke helt endnu. Han kravler ikke, men kommer dog frem på anden vis. Jeg bliver helt nervøs, for han kan heller ikke holde balancen selv, når han står frit. Han er en stor dreng på 13-14 kg og 83 cm, kan det have noget at sige, eller er det noget vi skal have gjort noget ved?
Så har jeg også et spørgsmål vedr. modermælk. Skal vi stoppe helt nu og gå over til alm. mælk? Og er det letmælk eller sødmælk???? Og hvad med vitaminpiller??
Åh.. det var mange spørgsmål, men håber på din hjælp..
Mange hilsner
fra en bekymret mor