Brev:
Vil ikke spise hjemme
11. december 2006
Alder:
10 mdr.
Vil ikke spise hjemme
Hej hej
Vores søn på 10 mdr vil ikke spise mad her hjemme, hverken morgen, middag eller aften.
Men når vi henter ham i dagplejen sige dagplejemoren at han har spist fint Ca. 2,5 hele skiver brød. Er vi i byen og spiser er der heller ikke noget, da ryger alt ned lige meget hva der serveres.
Men her hjemme, lige meget hva vi serverer, så vil han ikke have det. Han sætter sig til at hyle med tåre og forsejler munden fuldstændig.
Vi ved simpelhen ikke hva vi skal gøre mere. (Mor) er helt tude færdig.
Alle vi har snakket med det om siger det er en fase, men det tror vi ikke på mere, da det har stået på ca 1 mdr nu.
Hva skal vi gøre for at han ikke sulter når han er hjemme??
På for hånden tak
Cindie