Brev:
Høj gane
11. december 2006
Alder:
8 mdr.
Høj gane
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål...
Har børn højere ganer end voksne eller det det forskelligt?
Hans har nemlig en meget høj gange - synes jeg, min mand og flere i familien. Han kan gemme en hel figenstang deroppe og så sutte på den i 100 år derefter! Det gælder alt det mad han får - det sætter sig i ganen og så pludselig er munden udtamponeret med mad!
Måske er det bare fordi han ikke er så god med tungen endnu - altså at få maden ført bagud. Han kan have mad i ganen i lang tid efter et måltid:0)
Hva tror du - tror du det retter sig ud efterhånden som han bliver større!
Det skal lige siges at han ikke har nogle andre abnormaliteter og at han er et helt normalt barn!
Eline