Svar: Hurtige rul med hovedet
11. december 2006
Alder:
5 mdr.
Kære Jannie
Jeg kan godt forstå at I er blevet meget forskrækket over det I har oplevet med jeres lille dreng og det er godt at i fik ham på sygehuset og fik ham tjekket.
Det er meget normalt at børn virrer med hovedet, når de er trætte. Ofte smågræder de og pjevser samtidig. Det behøver således ikke at hænge sammen med at jeres dreng har haft et ildebefindende.
Jeg har dog ikke mulighed for at se ham og se præcist hvad det er I oplever og jeg tænker at i måske skulle prøve at optage det på video og så vise det til jeres læge. Det er altid en god idé at tjekke en ekstra gang - hellere en gang for meget:o)
Så selv om jeg umiddelbart tænker at det er helt okay, at jeres dreng virrer med hovedet, så spørg lige lægen. Og få det filmet, så I har noget at vise.
Fortsat held og lykke med ham og god jul:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske