Svar: Falde i søvn selv - 4 mdr.
13. december 2006
Alder:
4 mdr.
Kære Christoffers mor
Hvorvidt man skal synge eller ej afhænger af hvem man er og der er lige så delte meninger om dette, som der er forældre:o)
Personligt synes jeg ikke der er spor i vejen for at synge for sit lille barn, hvis barnet så falder i søvn på en stille og rolig måde. Måske kan du selv huske hvordan det var, da du blev sunget for som lille?
Alternativet til at synge selv, kunne jo være en musikuro eller en spillemaskine, som I begge kunne trække op eller tænde for. Så kan I begge fortsat putte.
Derudover tænker jeg at der sker rigtig meget for jeres søn i øjeblikket. Han er igang med en rivende udvikling og det er helt naturligt og alderssvarende at han netop nu begynder at protestere lidt mod at skulle sige farvel til dagen. Dejligt at han ellers trives så godt og også sover godt:o)
Fortsat held og lykke med ham og god jul:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske