Brev:
Madplan og ammenedtrapning fra 6 mdr.
14. december 2006
Alder:
6 mdr.
Madplan og ammenedtrapning fra 6 mdr.
Jeg har en dreng der er 6 mdr. idag. Jeg er meget usikker på hvordan jeg skal øge hans måltider og trappe ned på amningen.
Han bliver ammet 1 til 2 gange om natten. Han bliver ammet om morgen og lidt om formiddag. Han får grød ved middagstid og til aften. Der til drikker han vand. Han får vælling om eftermiddagen og inden han bliver puttet om aften mellem 19-20.
Han vil ikke have mit bryst andet end om formiddagen og natten.
Vi har nu i en lille uges tid givet ham 2 måltider med grød.
Han sover lidt uroligt om natten og vågner op og skal have sutten et par gange om natten ud over at blive ammet.
Han har været en dreng der i de sidste 3 måneder har spist op til 5 gange om natten, men det er ændret sig siden han fik 2 måltider grød og blev flyttet på eget værelse for en uge siden.
Jeg vil sætte stor pris på hvis du vil give mig dit syn på, hvordan jeg skal trappe hans rigtige kost op og trappe ned på amningen på den mest skånsomme måde for hans skyld. Jeg er nemlig meget usikker på, hvornår han kan tåle ikke at få bryst mere, så hvis du kunne hjælpe mig lidt med en handlingsplan vil jeg blive meget glad.
God jul