Brev:
Modermælkserstatning eller letmælk?
15. december 2006
Alder:
12 mdr.
Modermælkserstatning eller letmælk?
Nu er Kasper ved at være et år og vi skal til at gå fra mme og over til almindelig mælk samt vitaminpiller. Jeg tror at han snart kan undvære flasken, men vi har holdt ved den indtil nu for at komme op på de 400 ml. mme om dagen.
Skal jeg skifte putte-flasken med mme ud med letmælk eller skal han fortsætte som hidtil? Jeg tænker at han så vil få "doppel-op" af vitaminer..
Men hvad siger maven til at få så stor en portion (200 ml.) komælk ned på en gang?
Anne