Brev:
Vand fra vandhane og rugbrød
17. december 2006
Alder:
6 mdr.
Vand fra vandhane og rugbrød
Hej Helen
Nu er det blevet min tur til at gøre brug af dig !!! Har med stor glæde tit været inde på din side, og nu måtte jeg altså blive medlem...
Nå men jeg har en datter på knap 7 mdr. og hvordan er det lige med drikkevandet fra hanen? Jeg har hidtil kogt vandet og kølet det til hende, men det er vel reelt ikke nødvendigt vel? Hun har virus i øjeblikket med feber, hoste og snot så hun spiser ikke meget, men sådan er det jo. ...
...
Jeg vil gerne snart introducere rugbrødshapser til hende - er det for tidligt ?
Hun har aldrig spist ret meget men det har hendes 2 større søskende heller aldrig så sådan er hun bare (det har jeg langt om længe accepteret) man vil jo helst måle deres velbefindende i, hvor meget de spiser.
Hun trives og så må det jo være sådan.
Det var lige et par spørgsmål fra mig.
Du ønskes en rigtig glædelig jul.
Mange julehilsner
Karina